نحوه به کار بردن کراوات در استایل های مختلف

منظره ای زیبا از سواحل بنگلادش منظره ای زیبا از سواحل کولالام پور منظره ای زیبا از سواحل بنگلادش

این متن قابل ویرایش می باشد:
تذکر برای استفاده از سئو قالب: ✿ بلاکهایی که استفاده نمیکنیداز قالب خارج کنید ✿ استایل انجمن در صورت عدم استفاده از قالب خارج کنید
خطای استاندارد قالب از کد نویسی نمی باشد وچندین بار چک شده است✿ سرعت بارگذاری قالب و استاندارد کد نویسی و سئو فوق العاده بالا می باشد
✿✿ از دست زدن به اجزای اصلی قالب یا برداشتن لینک طراح و سئو موجب ناراحتی ما می شود قطعا حرام خواهد بود ✿✿
معرفی و اخبار سایت

نحوه به کار بردن کراوات در استایل های مختلف

اکسسوری ها نقش مهمی در  استایل آقایان دارند از این رو برای مردان جوان  از آن استفاده میکنند  تا بتوانند استایل مناسب خودشان را تجربه کنند. در استایل آقایان اکسسوری کراوات و پوشت بیشترین کاربرد دارد و با طرح های مختلف و پارچه های متنوع تولید می شوند. 

"آیا کراوات طرح دار را می‌شود با کت و شلوار طرح دار بپوشیم؟

در این مطلب نوبت به نحوه ست کردن کراوات طرح‌دار رسیده است.

برای هماهنگ کردن یک کراوات طرح دار با یک کت و شلوار طرح دار، باید در مخلوط کردن الگوها با یکدیگر، هنر داشته باشید.

به عنوان یک قاعده کلی، هنگام ترکیب کردن طرح‌ها با هم، از مخلوط کردن بیش از دو طرح متفاوت با هم خودداری کنید، زیرا شما به راحتی می‌توانید در استفاده از طرح‌ها اغراق کرده و یک لباس شلوغ و پریشان‌کننده ایجاد کنید.

این نکات را در ست کردن کراوات در نظر بگیرید!

از پوشیدن کت و شلوار طرح دار با پیراهن طرح دار وکراوات آرمانی طرح دار بصورت همزمان خودداری کنید. بین پیراهن، کت و شلوار و کراوات، حداکثر دوتای آن‌ها طرح‌دار باشند.

اگر می‌خواهید پیراهن طرح دار (شطرنجی یا راه راه) بپوشید، کراوات‌های رنگی ساده یک انتخاب آسان‌تر و ایمن‌تر برای شما هستند. اما اگر می‌خواهید از کراوات طرح‌دار استفاده کنید، در واقع می‌توانید از کراوات خالخالی، طرح بته جقه یا کراوات‌های گل‌دار استفاده کنید.

اگر می‌خواهید از 2 طرح کاملاً متفاوت در لباس‌های خود استفاده کنید، بهتر است بدانید اندازه الگوها نیز هنوز مهم هستند. به عنوان مثال، اگر قرار است پیراهن با الگوی راه راه ضخیم بپوشید، کراواتی که انتخاب می‌کنید باید طرح‌های کوچک و نازک داشته باشد. برای مثال یک پیراهن با طرح راه راه نازک عمودی می‌تواند با کراوات با نوارهای مورب ضخیم ست شود.

شما می‌توانید طرح‌های یکسان را در اندازه‌های مختلف با هم ست کنید. شما می‌توانید طرح راه راه‌ را طوری که ضخامت آن‌ها یکسان نباشد و به یک جهت متمایل نباشند، با هم ترکیب کنید. یعنی اگر پیراهن و کراوات‌ شما، هر دو دارای طرح نقطه نقطه‌ هستند، مطمئن شوید که اندازه نقاط با هم یکی نباشد."

منبع:

https://www.reddit.com/user/mrezaei064/comments/njrior/%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF_%D9%88_%D9%86%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D9%85%D8%B1%D8%A8%D9%88%D8%B7_%D8%A8%D9%87_%D8%B3%D8%AA_%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86_%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%88%D8%A7%D8%AA_%D8%B7%D8%B1%D8%AD_%D8%AF%D8%A7%D8%B1/

 

|
نویسنده: menstyle | تاریخ : سه شنبه 04 خرداد 1400 بازدید : 71
ادامه مطلب
نظرات پست
  1. در تاريخ 1400/12/20 ساعت 23:53
    دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) گفت :

    با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir


کد امنیتی رفرش